środa, 11 grudnia 2013

Mikołajkowe podsumowanie projektu.

Drugi rok z rzędu postanowiłyśmy obdzielić się wzajemnie prezentami przy suto zastawionym stole. Panie obiecały mi podrzucić przepisy na pyszne szybkie dania, czekam i na pewno wrzucę. Dzisiaj tylko fotki, na opis przyjdzie czas, ponieważ spotykamy się 14 stycznia. Wcześniej na WOŚP:)
































 Po prostu można zrobić z tego film o emocjach- mam statystki...







 Niektórzy marzą o byciu modelką- ale niestety nie te latka:) dla tej z górnej fotki.



 Zadowolenie z pomysłowego prezentu.



I malinowy soczek, na te jesienne szarości- proszę nie myśleć inaczej-a mnie akurat bolało gardło i lekarstwo na tę chwilę akuratne.
Wszystkim moim Paniom i zaglądającym tutaj WESOŁYCH ŚWIĄT!
Opisy w ciągu tygodnia.

3 komentarze:

  1. Bardzo mnie się podobało to ostatnie spotkanie w tym roku, możemy częściej takie imprezki powtarzać.
    Były pyszne przekąski, słodkie ciasta i ciasteczka, oraz naleweczki babuni wyśmienite.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy gdziekolwiek w Polsce tak systematycznie, jak u nas, spotykają się osoby, które łączy wspólna pasja. Pomysł spotkań okolicznościowych jest trafiony, szczególnie, że niektóre Panie są perfekcyjnymi dekoratorkami wnętrz i kucharkami. Zgadzam się z Anią- jedzonko było wyśmienite, a dekoracje- p. Ali- piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się zgadzam, że pomysł był trafiony.Takie spotkania jeszcze bardziej scalają naszą grupę.
    Jedzonko pyszne było, zawsze można nauczyć się czegoś nowego i zabłysnąć na kolejnej domowej imprezce .

    OdpowiedzUsuń